注册 登录
恒星英语论坛 返回首页

a04101118的个人空间 http://home.hxen.com/?15912 [收藏] [复制] [分享] [RSS]

统计信息

已有 234 人来访过

    现在还没有相册

  • 再来看看! 回复
  • 我还没回来! 回复
  • Let‘s pray for Japan and other people who are suffering! 回复
  • 人之所以痛苦,在于追求错误的东西。 回复
  • 好久没有上网了,上网真好。也祝各位11年行大运! 回复
  • Touch My Body! 回复
  • I don't where I should go!  回复
  •  回复
  • I m crazy because of my passion! For anything I want, I'll fight for it till I get it! 回复
  • "Lucky to be coming home again!" When can i be this lucky! 回复
  • What a damn place! I couldn't get internet in last 5days! Damn Shit! 回复
  • HONK。。。。。。。。 回复
  • What's best place for travelling? After this work, I should take a vacation! 回复
  • sleeping....... 回复
  • This year I changed a lot, I don't even think I'm young, I care about my successful future before 30s much more, I start to miss my family, I am hungry for love, I want to stop common life and plan 回复
  • 真实姓名bruce liu
  • 性别
  • 生日1986 年 9 月 22 日
  • 出生地湖南 衡阳
  • 居住地湖南 衡阳

查看全部个人资料

    现在还没有动态

No Matter What---But believe in God, love and yourself 2011-01-14
No Matter What Chica cha ha ha Chica cha ha ha Chica cha ha ha Chica cha ha ha Chica cha ha ha Chica cha ha ha No matter what they tell us No matter ...
(1667)次阅读|(0)个评论
Dreaming of you 2011-01-10
Tonight I am trying to find a person to dream of. But whom? Hehe,how pathetic! Dreaming Of You Late at night when all the world is sleeping I stay u ...
(1222)次阅读|(2)个评论
I Want To Know What Love Is 2010-12-30
I'm very confused at my age....what love is?...Who can tell me?...May love really fall onto me... Mariah Carey - I Want To Know What Love Is I got ...
(2085)次阅读|(18)个评论
The Christmas Shoes 2010-12-24
It was almost Christmas time, There I stood in another line, Tryin’ to buy that last gift or two, Not really in the Christmas mood. Standing right ...
(1388)次阅读|(2)个评论
Lucky 2010-12-22
Do you hear me, I'm talking to you Across the water across the deep blue ocean Under the open sky, oh my, baby I'm trying Girl I hear you in my dreams ...
(1309)次阅读|(4)个评论
偶尔来点中文,调剂一下学习氛围 2010-11-12
1.蝙蝠身上插鸡毛--你算什么鸟   2.苍蝇采蜜--装疯(蜂)   3.茶壶里的水--滚开   4.大火烧竹林--一片光棍   5.炊事员行军--替人背黑锅   ...
(1263)次阅读|(0)个评论

查看更多

你需要登录后才可以留言 登录 | 注册


puppy 2011-1-11 13:40:58
a04101118: hi
Hi! Nice to know you.
黄棒清 2011-1-10 16:33:32
puppy 2011-1-10 08:06:47
a04101118: hi
黄棒清 2011-1-8 14:46:41
谁是笨笨 2011-1-4 09:35:50
a04101118: i m a man, girls r always welcome. but u r different.hehe, btw, maybe i m that kind of jerk!haha
谁是笨笨 2011-1-3 10:24:06
a04101118: hi, how can u put ur QQ here in ur profile? u r not afraid somebody keeps bothering u...hehe
,you,too. There are not so much bad men or boring men in the world,aren't there?
joney_li 2010-12-24 00:31:19
a04101118 : ordinary?that's kinda difficult, u know, for me, there is already no place to put me fit into that word. this damn world always drives ppl crazy, and yes, i know, something we canot control, we also feel frustrated. but , we need and have to do it repeatly. u know, a day we live in this world, cannot we  give up a little hope. the value of living is just to overcome the plight, nomatter success or failure. maybe you will consider me very  foolish. maybe, but t ... ...
joney_li 2010-12-23 20:09:03
a04101118: “I am a slow walker , but I never walk backwards”. I love this one, years ago,  this was my signature in the footing of my mails. Nice to meet you,
pleasure to see you too! Maybe we are ordinary people, just been it is.
386868542 2010-12-16 09:00:53
你好我想问一下  去哪能找到四级作文(文本+MP3)
globalcat 2010-12-13 12:36:24
a04101118: Ningbo? a good city but with high housing price. i have several classmates working there. U from Guangxi, god, don't tell me u from Guilin.hehe... i
i do hope i'm from Guilin a famous tourist city, then i don't need to introduce like, my home Liuzhou is a famous major producer of coffin.  God!
p.s. god bless you homesick people~
globalcat 2010-12-12 17:39:45
now i live in Ningbo for my study, i'll be back to my hometown Guangxi a month later for Spring Festival. hahaha~ what about you?
globalcat 2010-12-10 20:04:51
Thx so much~ but, guess what happened that day? I took a damn Japanese exam.
a04101118 2010-12-8 01:51:01
Hu nan
haoj 2010-12-7 13:16:27
a04101118: nice meeting u, too, haoj
where are you from?
haoj 2010-12-4 13:33:12
hi!nice to meet you!
fengfengfengfen 2010-11-10 22:46:25
a04101118: hi
nice to meet you
查看全部

Archiver|手机版|恒星英语学习网 ( 粤ICP备07024815号 )   

GMT+8, 2018-12-13 11:55 , Processed in 0.078084 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回顶部